M.I. szoftver - Általános szerződési feltételek (ÁSZF)
2017. május 1. napjától visszavonásig érvényes
(utolsó hatályos módosítás: 2024.05.02.)
Jelen ÁSZF tartalmazza az M.I. Solution Kft.
Székhely: 2030 Érd, Esztergályos utca 57.
Cégjegyzékszám: Cg.13-09-185635
Adószám: 14821503-2-13
Bankszámlaszám: 10700196-69137080-51100005
Cégszerűen képviseli: Surányi Ferenc Zoltán ügyvezető
E-mail: help@miclub.hu
Tárhelyszolgáltató: DigitalOcean Holdings Inc.
Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-74695/2014.
(továbbiakban Szolgáltató)
kizárólagos tulajdonát képező M.I. email marketinget automatizáló szoftver online használatát (továbbiakban Szolgáltatás) és ezen Szolgáltatás használatára vonatkozó feltételeket. Szolgáltató a Szolgáltatást Felhasználó részére havi díjas konstrukcióban biztosítja, előre fizetéssel. Felek megállapodnak abban, hogy a szoftver forráskódja nem része a szerződés tárgyának. A szerződés az első havidíj Szolgáltató bankszámlájára történő beérkezését követő visszaigazolás után lép életbe, Felhasználó az aktuális hónap szolgáltatására ekkor jogosult.
Szolgáltató és Felhasználó közötti ezen online Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) dokumentum, írásbeli szerződésnek minősül, mely Felhasználó részére bármikor elérhető magyar nyelven. Szolgáltató fenntartja a jogot az ÁSZF egyoldalú módosítására, melyről minden esetben értesíti Felhasználót a Szolgáltatás megrendeléskor megadott e-mail címére küldött tájékoztató e-mailben. Az ÁSZF elfogadása alapvető feltétele a Szolgáltatásnak.
Ezen ÁSZF Felhasználó minden munkatársára, üzlettársára, képviselőjére maradéktalanul vonatkozik, akik számára Felhasználó a Szolgáltatáshoz hozzáférést biztosít. Ezen dokumentum a fent megjelölt személyek részére történő megismertetése, betartatása Felhasználó feladata és felelőssége.
- M.I. Szolgáltatás
A Szolgáltatás tartalmazza az M.I. online szoftver folyamatos üzemeltetését, az M.I. online szoftver üzemeltetéséhez szükséges webtárhelyet, a rendszergazdai szolgáltatást, a napi adatmentést, a rendszerhez 5 db felhasználói fiók létrehozását és azok belépését, munkanapokon 9:00-16:00 óráig
ügyfélszolgálati elérést, 24 órás technikai üzemeltetést, folyamatos fejlesztéseket. Az ügyfélszolgálati megkeresésekre Szolgáltató 1 munkanapon belül válaszol.
1.1. A Szolgáltatás tartalma
1.1.1. Látogatók elemzése
Az M.I. minden egyes regisztrált weboldali látogatót (amire előzőleg az M.I. telepítve lett) követ és rögzíti a tevékenységét. Az így rögzített adatokat összeveti a weboldal korábbi vásárlóinak adataival, kielemzi és egy öntanuló algoritmust alapul véve eldönti, hogy mikor, milyen tartalmú e-mailben keresi meg az adott érdeklődőt.
1.1.2. Automatizált kommunikáció
Az M.I. minden egyes olyan weboldali látogatónak, aki hírlevélre fel van iratkozva, egyedi e-mailt készít, ahol figyelembe veszi az e-mail küldésénél a látogató szokásait, a tartalom összeállításánál a látogató korábbi tevékenységét, illetve a webáruházban szereplő termékek eladhatóságát.
Az így elkészített tartalmú e-mailek hatékonyságát folyamatosan elemzi, teszteli és törekszik a webáruházban történő vásárlások maximalizálására az alábbi módon:
- automatizált e-mail küldés az érdeklődői listára, mely magában foglalja a személyre szabott email tartalom és termékajánló lehetőségét is
- Felhasználó által készített, egyedi email küldésének lehetősége, melynek keretében Felhasználó olyan emaileket készíthet, amik akár személyre szabott termékajánlókat tartalmaz.
1.1.3. Adatszolgáltatás
Az M.I. felhasználói hozzáférést kapnak egy admin felülethez, ahol minden szükséges információ elérhető számukra. Ezek elsősorban statisztikákat, regisztrált ügyfelek kartonjait tartalmazza, amiben látható a korábban kiküldött tartalmú levelek, illetve a regisztrált weboldal látogató tevékenysége.
1.1.4. Ügyfélszolgálat és ügyfélszolgálati support
A szolgáltatás részét képezi az általános ügyfélszolgálati támogatás, mely kizárólag a help@miclub.hu címen érhető el
Az ügyfélszolgálati supportnak nem része semmilyen jelentős szakmai ismeretet igénylő feladat elvégzése, kifejezetten ideértve marketing szöveg megírását, grafikusi tudást igénylő grafikai munkálatok elvégzését, vagy programozói tudást igénylő munkálatok elvégzését.
1.1.5. Kapcsolattartás, ügyfélszolgálati adatszolgáltatás
Szolgáltató kijelenti, Felhasználó pedig tudomásul veszi, hogy Szolgáltató kizárólag azon elérhetőségről érkezett megkeresések esetén nyújt bármilyen információt az együttműködés kapcsán és fogad el bármilyen utasítást, amiket Felhasználó a telepítési út során megadott (név, email cím, telefonszám) (pl: ügyvezetői kapcsolattartó, pénzügyi kapcsolattartó, IT kapcsolattartó, marketing kapcsolattartó).
Ha Felhasználó a fenti elérhetőségek, illetve személyek kapcsán változtatni szeretne, arra kizárólag az “ügyvezetői kapcsolattartó” résznél megadott személy jogosult írásban, vagy az ott megadott email címről a help@miclub.hu címre küldött email formájában.
Szolgáltató kijelenti, Felhasználó pedig tudomásul veszi, hogy a kapcsolattartás elsődleges módja az email. Ha a Felhasználó leiratkozik az emailekről, úgy a továbbiakban nem fog megkapni a Szolgáltatótól semmilyen információt. Ennek esetleges következményeiért Szolgáltató semminemű felelősséget nem vállal. Visszairatkozásra - technikai okokból - egyetlen alkalommal van lehetőség.
- Szolgáltatásra regisztráció
A Szolgáltató weboldalán történő regisztrációt követően, Szolgáltató Regisztráló regisztrációs e-mail címére küld egy visszaigazolást, mely tartalmazza a Szolgáltatás első havi díjáról kiállított számlát. Szolgáltató kizárólag gazdálkodó szervezet regisztrációját fogadja el, mely regisztráció során Felhasználó elismeri, hogy a képviselője, aki teljeskörűen felelős a regisztrációért, a szervezet tevékenységéért. A Szolgáltatást legális tevékenységet folytató, sem erkölcsileg, sem más szempont alapján nem kifogásolható tevékenységet végző gazdálkodó szervezet veheti igénybe. Szolgáltató a fentebb szereplő szempontok alapján a regisztrációt visszautasíthatja, a Szolgáltatást nem biztosítja, nem nyújtja.
- Szolgáltatás díja
3.1. A Szolgáltatás díja 3 tételből áll:
- egyszeri Telepítési díj,
- havi Üzemeltetési díj,
- havi Listakezelési díj.
A Telepítési díj egyszeri költség, és a regisztrációt követően kerül kiszámlázásra, teljesítés előtti, előre fizetéssel. Az Üzemeltetési díj és a Listakezelési díj, havonta egyszer kerül kiszámlázásra, teljesítés előtti, előre fizetéssel. A Listakezelési díj alapja, a Felhasználó regisztrált felhasználóinak száma a Szolgáltatás fordulónapján.
Felhasználó kötelezettséget vállal arra, hogy a Telepítési díjat számla ellenében megfizeti a Szolgáltató részére.
3.2. A Szolgáltatás csak akkor vehető igénybe, ha a Szolgáltatás díjai rendezettek, tartozás nem áll fent. Szolgáltató fenntartja a jogot, de nem vállal rá kötelezettséget, hogy késedelmes fizetés esetén, a Szolgáltatást felfüggessze. A Szolgáltatás díja a felfüggesztett időszakra is fizetendő. Az adatok rögzítését Szolgáltató a felfüggesztett időszakra nem vállalja. A felfüggesztett időszakot követően a Szolgáltatás visszaállítása csak korlátozott ideig lehetséges, mely visszaállításnak külön költségei merülhetnek fel. Ezek alapján Szolgáltató az alábbi lépéseket jogosult megtenni:
- 7 napot meghaladó lejárt tartozás esetén: e-mail küldés korlátozása
- 15 napot meghaladó lejárt tartozás esetén: Felhasználó rendszerének felfüggesztése
- 30 napot meghaladó lejárt tartozás esetén: Felhasználó rendszerének törlése
A 30 napot meghaladó lejárt tartozás esetén a rendszer törléséből fakadó károkért (különös tekintettel az adatvesztésre) Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal.
3.3. Szolgáltatás Üzemeltetési díjának és Listakezelési díjának fizetési ciklusa havi rendszerességű, melynek időpontja a mindenkori hónap azon napja, amikor a használatbavétel megtörtént. A havi ciklus alatt az adott hónap adott napjától a következő hónap ugyanazon napjáig tartó időszak értendő. Tört hónap elszámolására nincs mód. Tört hónap esetén Felhasználónak a teljes havi díjat kell megfizetnie.
3.4. Szolgáltatás díjáról Szolgáltató elektronikus számlát állít ki. Felhasználó elfogadja az elektronikus számlázási rendszert.
3.5. Szolgáltatás díjának, a számlán szereplő fizetési határidőre, a Szolgáltató ezen ÁSZF-ben – és a számlán is – szereplő bankszámlaszámára kell beérkeznie.
3.6. Szolgáltatás díja EUR-ban meghatározott, és tartalmazza az Általános Forgalmi Adót, azonban minden számla összege HUF-ban is teljesíthető, mely a számla kiállításának napján aktuális MNB közép árfolyamán van kalkulálva.
3.7. Szolgáltatás díja nem tartalmazza a kifejezetten Felhasználónak készülő, egyedi igények megvalósítását. Ezen költségek megfizetésére, külön számla alapján Felhasználó kötelezettséget vállal.
3.8. Szolgáltatásnak része az egyedi hírlevelek készítésének és kiküldésének lehetősége. Felhasználó az általa kezdeményezett egyedi hírlevelek kiküldésével kapcsolatosan mindennemű felelősséget vállal.
3.9. A Szolgáltatás díjának kiegyenlítésére a Szolgáltató ismétlődő fizetés keretében is lehetőséget biztosíthat (ún. recurring payment), amelyet a Felhasználó a Szolgáltató által biztosított felületen keresztül kezdeményezhet a bankkártya adatok megadásával.
3.10. A Szolgáltatás díja kapcsán minden esetben Szolgáltató weboldalán feltüntetett díjak az irányadóak, azonban mind a díjakat, mind a feltételeket a Felek online, vagy írásos kommunikációban is rögzíthetik, mely közös megállapodás esetén eltérhet a nyilvános adatoktól.
- Szolgáltatás igénybevétele
A Szolgáltatás teljes díjának jóváírását követően Szolgáltató egyezteti Felhasználóval, Felhasználó M.I. online szoftver paramétereinek beállításait (integráció, hírlevél lista mérete, stb.). Az egyeztetés alapján, Szolgáltató a telepítési fázis részeként elkészíti Felhasználó részére az e-mail sablont, és az M.I. használatához szükséges és elégséges számú e-mail tartalmát.
A telepítési fázis részeként Szolgáltató az elkészült e-maileket Felhasználó részére jóváhagyásra elküldi, melyet az M.I. Szoftver admin felületén tud megtekinteni és jóváhagyni.
Szolgáltató kijelenti, Felhasználó pedig tudomásul veszi, hogy a jóváhagyott levelek tartalmáért, annak valódiságáért minden tekintetben Felhasználó tartozik felelősséggel, Szolgáltatónak ennek kapcsán semmilyen felelőssége nincs.
Felhasználó továbbá tudomásul veszi, hogy az M.I. szoftver csak olyan email sablon alapján készíthet és küldhet emailt, ami jóváhagyásra került, viszont mindaddig, amíg minimálisan 30 email sablon nem került jóváhagyásra, az M.I. nem küld emailt, de erre az időszakra is Felhasználó köteles a Szolgáltatási díjat megfizetni.
Szolgáltató kijelenti, Felhasználó pedig tudomásul veszi, hogy az M.I. szoftver eredményes működéséhez az alábbi feltételek biztosítása szükséges Felhasználó oldaláról:
- Szolgáltató által Felhasználó webáruházában elhelyezett követő kód (JavaScript kód) zavartalan működése
- Szolgáltató által Felhasználó webáruházában beállított API integráció zavartalan működése
- havi mintavételezési időszak tükrében minimálisan napi 400 vagy több egyedi látogató, a webáruházban
- webáruház értékesítési hatékonysága eléri a minimálisan 1%-os hatékonyságot (100 látogatóra legalább 1 vásárlás jut)
- webáruház egyedi látogatóihoz viszonyítva minimálisan 4%-os feliratkozási ráta biztosítása, melybe nem tartoznak bele a vásárlás során feliratkozott személyek.
Ennek eléréséhez Szolgáltató ha szükséges, úgy külső szoftvert javasol, szakmai támogatást nyújt (Pl Optimonk szoftver és annak beállítási segédlete).
- Felhasználó más email küldő rendszert nem használ tömeges email kiküldésére
A fentieken túl Szolgáltató kijelenti és Felhasználó tudomásul veszi, hogy az M.I. szoftver eredményes működéséhez minimálisan 3.000 fős olyan feliratkozotti lista szükséges, ahol a sikeres levélkiküldési hatékonyság minimum 99%-os (100 kiküldött emailre maximum 1 sikertelen kézbesítés jut). Amennyiben ez a méretű, illetve minőségű lista nem áll rendelkezésre, úgy Felhasználó tudomásul veszi, hogy az M.I. hatékonysága elmaradhat az üzletileg elvárhatótól mindaddig, amíg a hírlevél lista mérete és minősége ezt a szintet el nem éri.
A lista minőségét Szolgáltató jogosult a telepítési folyamat során ellenőrizni és amennyiben úgy tapasztalja, hogy a hírlevél lista minősége az elvárható minőségtől elmarad, úgy ezt jeleznie kell Felhasználónak. Ebben az esetben amíg Felhasználó nem gondoskodik a lista megfelelő minőségéről, addig Szolgáltató megtagadhatja az M.I. rendszer levélküldésének aktiválását. Amennyiben a lista megfelelő minőségének biztosítása 14 napon túl sem valósul meg és Szolgáltató által felajánlott lista tisztítási szolgáltatást Felhasználó nem fogadja el, úgy Szolgáltató jogosult erre az időszakra Üzemeltetési díjat felszámolni.
4.1.M.I. Szoftver installálása
Az M.I. egy webáruházzal összeköthető, marketinget automatizáló szoftver, így a Szolgáltatás megkezdése előtt minden esetben installálásra van szükség, mely elsősorban a Felhasználó webáruházával való adatkommunikáció kiépítését jelenti.
4.1.1. A szoftver installálása:
Szolgáltató folyamatosan fejleszti automata telepítő rendszerét melynek célja, hogy webáruház keretrendszert használó cégek számára az adatkommunikáció kiépítését megkönnyítse. Ebben az esetben Felhasználó feladata, hogy biztosítsa Szolgáltató részére a webáruházban való beállítások elvégzésének lehetőségét.
4.2. További rendelkezések
4.2.1. Adatszinkronizáció nem megfelelő minőségéből fakadó felelősségvállalás
Az M.I. a rendelkezésére álló adatok alapján automata kommunikációt folytat és a rendszer Szolgáltatásának alap feltétele az adatok helyes, valós és folyamatos adatszinkronizálás lehetősége. Szolgáltató semmilyen felelősséget nem vállal a Felhasználói oldalon történő hibás, vagy nem folyamatos, illetve nem megfelelő sebességű adatszinkronizálásból fakadó károkért és ennek bármilyen következménye nem róható fel Szolgáltatónak, illetve nem jelenti a Szolgáltatási díj megfizetési kötelezettsége alól való mentesülést.
4.2.2. Egyéb rendelkezés
Szolgáltató a Szolgáltatás biztosítása során alvállalkozót vehet igénybe, akire teljeskörűen vonatkoznak ezen ÁSZF-ben szereplő előírások. Szolgáltató felelősséget vállal az alvállalkozó tevékenységéért.
- Szolgáltató kötelezettségei
5.1. Szolgáltató biztosítja Felhasználó részére ezen ÁSZF-ben meghatározott M.I. Online Szoftver Szolgáltatásként biztosított használatát.
5.2. Amennyiben a Szolgáltatás használata során Szolgáltató a Felhasználónak kárt okoz – úgy, hogy a Felhasználó a tőle elvárható gondossággal járt el -, Szolgáltató felelőssége a kárenyhítéshez szakmai támogatást adni, amelyért díjazást nem számíthat fel, más típusú kárenyhítésre nincs lehetőség.
5.3. Amennyiben Felhasználó késedelmes információszolgáltatása, vagy más okok miatt a Szolgáltató – saját befolyásán kívül eső okok következtében – az ÁSZF-ben vállalt rendelkezésre állást nem tudja biztosítani, Szolgáltató köteles erről haladéktalanul tájékoztatni Felhasználót.
5.4. Szolgáltató köteles haladéktalanul értesíteni Felhasználót a tudomására jutott minden olyan körülményről, amely a Szolgáltatás teljesítését megakadályozná, vagy hátráltatná. Ilyen esetben a Felhasználónál felmerült bármilyen kár, üzleti kockázat, vagy más jellegű költség, illetve kár kapcsán Szolgáltató kizárólag az adott havi szolgáltatási díj mértékéig vállal felelősséget.
- Felelősségvállalás
6.1. Szolgáltató a Felhasználó (Felhasználók) magatartásáért semmilyen formában nem tartozik felelősséggel, nem tartozik helytállási kötelezettséggel.
6.2. Szolgáltató nem vállalja a felelősséget a Felhasználó számítástechnikai rendszerének, a Szolgáltatás használata során keletkezett hibáiért - értendő ez számítástechnikai vírus okozta károk, internetszolgáltató hibájából eredő problémák, károk esetén is.
6.3. Szolgáltató nem vállalja a felelősséget a Felhasználó csatlakoztatott webáruházának üzemeltetéséből eredő hibákért, károkért.
6.4. Szolgáltató nem vállalja a felelősséget a Szolgáltatás rendeltetésszerűtlen, jogszerűtlen, nem megfelelő használatából eredő károkért.
6.5. Szolgáltató nem vállalja a felelősséget a Szolgáltatás használata során, Felhasználó által elvárt anyagi haszon elmaradásáért, illetve veszteségért.
6.6. Szolgáltató nem felelős Felhasználó által, a Szolgáltatás használatához Szolgáltató részére hozzáférhetővé tett ügyfél-listájának és terméklistájának tartalmáért, minőségéért.
6.7. Szolgáltató nem vállalja a felelősséget a csatlakoztatott webáruházban szereplő adatokért, árakért, a teljes tartalomért.
- Pénzvisszafizetési garancia
Szolgáltató pénzvisszafizetési garanciát vállal az M.I. email marketinget automatizáló szoftver használata kapcsán “30x-szoros ROAS 1+3 hónap alatt, vagy a teljes díjat visszafizetjük” megnevezéssel az alábbi feltételekkel
7.1. Garanciavállalás célkitűzése, általános bemutatása:
Szolgáltató elmúlt évek alatt gyűjtött tapasztalata azt mutatja, hogy az M.I. email marketinget automatizáló szoftver eredményes működése elsődlegesen, de nem kizárólagosan Felhasználó webáruházában történő feliratkoztatás hatékonyságától függ.
Szolgáltató tapasztalata alapján az M.I. email marketinget automatizáló szoftver hatékonysága akkor maximális, ha - egyéb feltételek megléte mellett - a napi rendelések számához viszonyítva minimálisan 2,5-szer több új érdeklődőt sikerült feliratkoztatni a hírlevélre.
A garanciavállalás és az ehhez kapcsolódó kiegészítő szolgáltatás elsődleges célkitűzése, hogy Felhasználót támogassa és arra sarkallja, hogy minél eredményesebb módon gyűjtse webáruháza felületén a feliratkozókat.
Ennek érdekében Szolgáltató vállalja, hogy - bizonyos feltételek teljesülése esetén - pénzvisszafizetési garanciát vállal.
Ennek értelmében ha Felhasználó webáruházában nem sikerül elérni az M.I. email marketinget automatizáló szoftver hatékonysága tükrében a 30-szoros megtérülést, azaz a “Bizonyíthatóan köthető rendelések” összes értéke minimálisan 30-szorosan nem haladja meg az adott hónapban az M.I. email marketinget automatizáló szoftver havi szolgáltatási díját, úgy pénzvisszatérítést igényelhet Felhasználó.
A következőkben bemutatott és részletezett szabályok kivétel nélkül szerves és elválaszthatatlan részét képezik a Szolgáltató által vállalt garanciának és amennyiben Felhasználó ezen garanciális jogával élni kíván, úgy a garanciavállalás jogossága csak és kizárólag jelen ÁSZF 7. pontjában és annak alpontjaiban részletezett együttes és hiánytalan teljesülése esetén érvényesíthető.
7.2. Oktatás, felkészítés a hatékony érdeklődői lista építése céljából
Szolgáltató vállalja, hogy Felhasználó számára ingyenesen, online felületen elérhető módon hozzáférést biztosít oktatóanyagokhoz, melynek célja, hogy Felhasználót támogassa, inspirálja a webáruházban történő hírlevél feliratkoztató kampánya hatékonyságának maximalizálásában.
Az oktatóanyagok során vállalja, hogy a tőle elvárható módon magas szakmai színvonalú online nézhető oktatóanyagokat (írott, hang, illetve videó formátumban) biztosít, melynek keretében kiegészítő ajánlásokat fogalmazhat meg akár a webáruház beállításai, szöveges tartalmak, üzleti stratégia, feliratkoztatási módszertan, illetve esetlegesen szükséges kiegészítő szoftverek használata kapcsán is.
Szolgáltató szándéka szerint Felhasználó ezen oktatóanyagok alapján 1 hónap alatt képes felépíteni azt a feliratkoztató megoldást saját webáruházában, ami stabilan és hosszú távon tud legalább 2,5-szer több érdeklődőt feliratkoztatni hírlevél listájára, mint amennyi rendelés az áruházban történik. Ez az 1 hónapos “felkészülési” időszak jelzi a garanciavállalás nevében is megjelenített “1 + 3 hónap alatt” részben olvasható 1 hónapos időszakot.
Felhasználó vállalja, hogy a tőle elvárható módon részt vesz és tanulmányozza a rendelkezésére bocsátott anyagokat és az abban foglaltakat igyekszik megvalósítani.
Felhasználó tudomásul veszi, hogy Szolgáltató nem vállal kötelezettséget további tanácsadásra, kivitelezési munkára, vagy egyéb támogatásra és kifejezetten nem vállal felelősséget, sem eredményességi garanciát Felhasználó webáruházában történő feliratkoztatás hatékonysága kapcsán.
7.3. Pénzvisszafizetési garancia vállalás mértéke, ideje, időtartama
A garanciavállalás mértéke az igényérvényesítés pillanatától visszamenőleg számított maximum 3 hónapban Felhasználó által az M.I. email marketinget automatizáló szoftver használati díjaként fizetett díj mértékéig terjed.
Amennyiben az igényérvényesítés a Szolgáltatás megkezdését, vagy jelen ÁSZF kihirdetését követő 4. hónapban az ÁSZF 7. pontjában meghatározott minden feltételnek megfelelően történik (első hónapban Felhasználó optimalizálta a szükséges szintre a feliratkoztatás hatékonyságát és ezt követően 3 hónapon keresztül a 7.3.1. pontban meghatározott minden feltétel teljes, egybefüggő és megszakítások nélküli módon teljesült), úgy Szolgáltató vállalja, hogy az első hónapra eső M.I. email marketinget automatizáló szoftver havi díját is megtéríti, így összesen maximálisan 4 havi szolgáltatói díjra jogosult Felhasználó.
Amennyiben Felhasználó a 4. hónapot követően, de legkésőbb a 12. hónapig bezárólag igényérvényesítéssel szeretne élni, úgy Szolgáltató maximálisan az utolsó 3 havi szolgáltatói díj megtérítésére kötelezhető.
Szolgáltató semmilyen módon nem vállal további felelősséget, vagy garanciát akár elmaradt üzleti haszon, felmerült egyéb költség, vagy más jogcímen.
Garanciavállalási igényérvényesítés a 7.3.1. pontban meghatározott minden feltétel teljes, egybefüggő és megszakítások nélküli 3 hónapon át tartó teljesülése esetén lehetséges, ahol a 3 hónap időszakot a 7.4. pontban meghatározott módon és feltételeknek megfelelően jelzett igényérvényesítés időpontjától visszafelé számított 3 hónapos időszakra vonatkozik.
7.3.1. 3 hónapos időtartam vizsgálatának módja és feltételei
Feltétele az igényérvényesítésnek, hogy az igényérvényesítést megelőző 3 hónapban az alábbi feltételek kivétel nélkül teljesülnek. Ha ezek bármelyikének meglétét Szolgáltató bizonyítani tudja az igényérvényesítést megelőző 3 hónapra úgy, hogy az nem a Szolgáltatónak felróható okból történt, úgy teljes egészében mentesül a garanciavállalásra vonatkozó minden kötelezettség alól.
Ezek a feltételek a következők:
- a webáruház és az M.I. email marketinget automatizáló szoftver integrációja 99,9%-ban működik.
- Felhasználónak ezen időszak alatt lejárt számlafizetési kötelezettsége nem merül fel.
- “M.I.” email marketinget automatizáló szoftverben a vizsgált időszakban minimálisan 50 db automata email sablon jóváhagyott állapotban van.
- Feladó email cím domain szintű hitelesítése megtörtént és az mindvégig hibamentes
Felhasználó vállalja a Felhasználó SSL tanúsítvánnyal ellátott és a webáruház elérését szolgáló domainje által teljeskörűen és Szolgáltató utasításainak megfelelő módon, hibamentesen hitelesített feladó email címet, mely hibamentesen került M.I. szoftverben beállításra és ez hibamentesen működött. Ezt Szolgáltató az együttműködés megkezdésekor ellenőrzi és visszajelez Felhasználónak. Ezen túl szakmai tanácsadással is segíti Felhasználót, de kifejezetten nem vállalja ennek beállítását, még ha Felhasználó ehhez jogosultságot biztosítana, akkor sem.
- minimum 99,9%-ban működő webáruház, mely az alábbiakat magában foglalja
- SSL tanúsítvánnyal rendelkező saját domainen a webáruház külső látogató számára elérhető és az stabilan működik, funkcióját teljes mértékben ellátja, ahol fő funkciója, hogy a látogatók, érdeklődők online, a webáruház felületén adják le rendelésüket.
- A rendelési folyamat a webáruházban megfelelően működik (úgy mint, de nem kizárólagosan: kosárba helyezés, rendelés, fizetés, stb.) és a webáruházban található termékek legalább 90%-a versenyképes áron, versenyképes feltételekkel rendelhető, melyet a webshopot üzemeltető cég szándéka és képessége szerint ki akar és ki is tud szolgálni.
- A webáruházban a havi egyedi látogatók számához viszonyítva 1% rendelési darabszámot a webáruház elér (pl havonta 12.000 látogatóból minimum 120 rendelés)
- A webshopot üzemeltető cég a cégszerű működéshez szükséges minden feltételnek megfelel (úgy mint, de nem kizárólagosan: nem áll felszámolás alatt, nincs zárolva a vagyona, az elvárható működéshez szükséges munkatársi gárdával rendelkezik, az elvárható működéshez szükséges raktárkészlettel, eszközökkel, ingóságokkal és egyéb vagyonelemekkel rendelkezik, a vezetőség kifejezett szándéka a webáruház stabil, hatékony működtetése és ehhez minden joga, jogköre és belépési adatai megvannak, stb.)
- A webshopot üzemeltető cég, illetve maga a webáruház semmilyen jogi, vagy egyéb módon a működést erősen korlátozó eljárás alatt nem áll.
- A webáruház és az azt üzemeltető cég minden tekintetben képes az elvárható minőségben és sebességben kiszolgálni az érdeklődőket.
- a hírlevélre feliratkozottak száma mindvégig 3.000 fő felett volt napi mintavételezés mellett, melynek megállapítása az M.I. email marketinget automatizáló szoftver felületén az “érdeklődők” menüpontban a “Feliratkozottak” szűrés alapján történik és ott ellenőrizhető.
- hírlevél lista bővülése folyamatos, melynek minimálisan elvárt mértéke heti mintavételezés mellett a napi rendelések számához viszonyítva minimum 2,5-szer több újonnan regisztráló hírlevél feliratkozó.
- átlagosan minimum 2.800 egyedi látogató van hetente az áruházban (átlagosan napi 400)
- Szolgáltató által vállalt garanciavállalás időszaka jelen ÁSZF kihirdetésétől számított 12 hónap, vagy ha ügyfél ezt követően telepítette M.I. email marketing automatizáló szoftvert, akkor a telepítéstől számított 12 hónap.
Ezt követően Szolgáltató kijelenti, Felhasználó pedig tudomásul veszi, hogy a 7. pontban bemutatott és részletezett garanciavállalásra Szolgáltató nem kötelezhető.
7.4. igényérvényesítés menete.
Amennyiben Felhasználó élni szeretne a garanciavállalás keretében történő visszatérítéssel, úgy vállalja, hogy azt a következő módon teszi és Szolgáltató kizárólag akkor kötelezhető, ha Felhasználó az alábbi pontoknak megfelelően jelezte igénye érvényesítését:
- Felhasználó az elsődleges kapcsolattartói email címről írt emailben jelzi Szolgáltató email címére (help@miclub.hu), hogy élni szeretne a visszatérítéssel.
- A garanciális visszatérítés időszaka kizárólag a Felhasználó által jelzett igényérvényesítési szándékot megelőző maximálisan 4 hónapra terjedhet ki a 7.3. pontban bemutatott feltételek szerint, ahol az igényérvényesítés jelzésének a napjától számított utolsó maximálisan 120 nap lehet az igényérvényesítés alapja.
- Szolgáltató az alap elvárásokat ellenőrzi. Ha kizáró tényezőt talál úgy annak tényéről és arra vonatkozó bizonyítékokról ügyfelet tájékoztatja és lehetőséget biztosít Felhasználónak, hogy a bizonyítást vitassa. Ilyen esetben Szolgáltató minden tőle telhetőt megtesz, hogy a vitás kérdést az üzleti életben elfogadott és megfelelő módon rendezni tudják.
- Ha Szolgáltató úgy találja, hogy Felhasználó minden feltételnek megfelelően járt el, úgy 14 napon belül a megfelelő adóügyi bizonylat kiállítása mellett a 7.3.1. pontban meghatározott időszak alapján kiszámolt díjat egy összegben Felhasználónak megtéríti ugyanarra a számlaszámra, melyről a díj érkezett és az M.I. rendszert lekapcsolja, amivel a Felek közötti Szerződés és együttműködés azonnali hatállyal véget ér.
- Szolgáltató kijelenti, Felhasználó pedig tudomásul veszi, hogy az esetleges visszatérítési díjat kizárólagosan Felhasználó, mint jogi személy részére téríti meg, attól semmilyen körülmények között nem tér el és a visszatérítés kizárólag Felhasználó, mint jogi személy azon banki számlaszámára történhet, amelyről az utalás érkezett. A számlaszámot csak abban az esetben módosítja Szolgáltató, ha bizonyítható módon a számlaszám nem létezik. Szolgáltató kijelenti, hogy készpénzben történő kifizetésre semmilyen körülmények között nincs mód.
- Amennyiben Felhasználó egy 3. félként feltüntetett szolgáltatón keresztül vette igénybe Szolgáltató szolgáltatását (pl Shoprenter áruházak esetén az M.I. rendszer alkalmazásként való telepítése), úgy Szolgáltató 3. féllel közösen egyeztetett módon köteles gondoskodni, hogy Felhasználó a visszatérítést levonások nélkül 3. féltől megkapja.
- Szolgáltató kijelenti, Felhasználó pedig tudomásul veszi, hogy a visszatérítéssel egyidőben Szolgáltató az M.I. email marketinget automatizáló szoftvert, mint szolgáltatást azonnali hatállyal megszünteti, a rendszert lekapcsolja, az adatokat törli és ezt követő 12 hónapon belül a szolgáltatás nyújtását megtagadja.
Ugyanígy Szolgáltató kijelenti, Felhasználó pedig tudomásul veszi, hogy a rendszer lekapcsolása és az adatok végleges törlése kapcsán az ezzel járó esetleges károkért (mint pl, de nem kizárólagosan elmaradt üzleti haszon, stb) semmilyen felelősséget, vagy kártérítést nem vállal.
7.5. A 7. pontban részletezett “30x-szoros ROAS 1+3 hónap alatt, vagy a teljes díjat visszafizetjük” megnevezésű garanciavállalás kapcsán használt definíciók tisztázása.
7.5.1. “Bizonyíthathatóan köthető rendelés”: Az M.I. email marketinget automatizáló szoftver “megrendelések” menüpontjában található kimutatás “Bizonyíthatóan” elnevezéssel ellátott rendelések összesített értéke, ahol minden egyes rendelés esetén az alábbi 5 feltételnek teljesülnie kell egyszerre.
- Rendelés leadása előtt a rendelést leadó természetes személy emailt kapott M.I. email marketinget automatizáló szoftver rendszerből és ez az adott felhasználó adatlapján látható.
- Rendelés leadása előtt a rendelést leadó természetes személy az 1. pontban meghatározott emailt megnyitotta és ez az adott felhasználó adatlapján látható.
- Rendelés leadása előtt a rendelést leadó természetes személy az 1. pontban meghatározott emailben található valamelyik linkre kattintott és ez az adott felhasználó adatlapján látható.
- Rendelés leadása előtt a rendelést leadó természetes személy Felhasználó webáruházában történt aktivitása követésre került (kattintás, kosárba helyezés, rendelés, stb.) és ez az adott felhasználó adatlapján látható.
- A 3. pontban meghatározott kattintást követő 48 órán belül rendelési esemény történt az 1. pontban meghatározott természetes személy által és ez az adott felhasználó adatlapján látható.
Amennyiben mind az 5 feltételt Szolgáltató az M.I. email marketinget automatizáló szoftver admin felületén Felhasználó számára elérhető módon bemutatja, úgy azt Felek egybehangzóan elfogadják, mint “Az M.I.-hez bizonyítható módon köthető rendelés”.
Amennyiben ezt Felhasználó vitatja, akkor köteles tételesen megnevezni, hogy melyik rendelést vitatja, ahol meg kell adnia az alábbiakat:
- rendelést leadó felhasználó email címe,
- rendelés időpontja (év, hónap, nap, óra, perc),
- rendelés tételei, illetve rendelés összesített értéke
Ezek alapján Szolgáltató 14 napon belül köteles a 7.5.1. pontban meghatározott feltételeket a vitatott rendelés kapcsán az M.I. email marketinget automatizáló szoftverben található adatokkal alátámasztani. Amennyiben ezt nem tudja megtenni, úgy a vitatott rendelés nem számítható bele a “Bizonyíthatóan az M.I.-hez köthető rendelés” összesített értékébe.
7.5.2. Hírlevél feliratkozó: Minden olyan természetes személy, akire az alábbi négy feltétel együttesen és bizonyíthatóan teljesül:
- A webáruház felületére kifejezetten az adott áruház termékkínálata iránti érdeklődési szándékkal érkezett.
Nem tekinthető megfelelő látogatónak az a személy, aki nyereményjáték ígéretével, megtévesztés révén, vagy más olyan szándékkal érkezett, ami eltér az adott áruház termékkínálata iránti érdeklődéstől. - A webáruház felületén regisztrált kifejezetten azzal a céllal, hogy Felhasználó webshopjától hírlevelet kapjon. Ennek érdekében minimálisan az email címét megadta.
Nem tekinthető megfelelő feliratkozónak az a személy, aki megtévesztő, valótlan állítás, vagy más etikátlan módszer hatására iratkozott fel.
Ugyanígy nem tekinthető megfelelő feliratkozónak az a személy, aki nem az adott webáruház oldalán iratkozott fel, még akkor sem, ha Felhasználó több webáruházzal rendelkezik. - Feliratkozást követően - maximum 24 órán belül - az M.I. admin felületén is megjelent mint hírlevélre feliratkozott személy.
Nem tekinthető a garanciavállalás feltételeként meghatározott “feliratkozónak” az a személy, akinek adatai a felhasználó feliratkozási időpontjától számított több, mint 24 órát követően került be az M.I. email marketinget automatizáló szoftver adatbázisába (pl korábbi hírlevél feliratkozottak utólagos importálása) - A regisztráció során megadott email címe bizonyíthatóan létező cím (M.I. email marketinget automatizáló szoftver által küldött email nem tér vissza hibaüzenettel)
7.5.3. Webáruház és M.I. email marketinget automizáló szoftver integrációja:
Az M.I. email marketinget automatizáló szoftver megfelelő működéséhez elengedhetetlen a Felhasználó webáruháza és a szoftver közötti hibátlan adatáramlás megvalósítása, ami az integráció kialakítását jelenti. A megfelelő integráció 2 adatkapcsolatból épül fel:
- API integráció, ami a Felhasználó webáruháza és az M.I. email marketinget automatizáló szoftver közötti általános adatok (amik a webáruház adatbázisában érhetőek el) oda-vissza történő adatáramlását valósítja meg. Ennek megfelelő működéséhez a webáruház admin felületén történő megfelelő beállítás szükséges, ennek meglétét és megfelelő működését Felhasználó vállalja, hogy biztosítja.
- JS kód: A JS kód (teljes nevén Java Script) a webáruház látogatóinak eseményei rögzítésére szolgáló kód, ami elküldi az M.I. email marketinget automatizáló szoftver számára a látogató beazonosítására szolgáló adatokat, illetve adott látogató tevékenységét. Ennek megléte és hibátlan működése is alap feltétele az M.I. email marketinget automatizáló szoftver megfelelő működésének, melyet Felhasználónak kell biztosítania.
Mind az API, mind a JS kód beállításához Szolgáltató minden támogatást megad és szolgáltatás megkezdésekor le is ellenőrzi annak megfelelő működését. Ha az megfelelő, Szolgáltató azt jelzi. Ha nem megfelelő, akkor szakmai tanácsadással segíti a hiba kijavítását.
7.5.4. SSL tanúsítvánnyal ellátott és a webáruház elérését szolgáló domain
Egy webáruház működéséhez szükséges egy elérési név, amin az érdeklődők megtalálják az interneten az adott webáruházat, ezt az elérési utat domain-nek hívjuk. A domain nevet hitelesíteni szükséges a biztonságos böngészés érdekében. Ezt külső hitelesítő szolgáltatások révén lehet elérni. Erről a hitelesítésről állít ki egy külső szolgáltató egy tanúsítványt, amit SSL tanúsítványnak hívunk.
Olyan weboldal látogatása során, aminek nincs, vagy lejárt az SSL tanúsítványa, azt a látogató böngészője figyelmezteti, hogy az oldal meglátogatása komoly biztonsági kockázattal jár, így a megfelelő működéshez az SSL tanúsítvány megléte elengedhetetlen.
7.5.5. hitelesített feladó email cím
A hitelesített feladó email cím elengedhetetlenül fontos az email marketingben. Ha egy email cím nem rendelkezik a feladó domain hitelesítésével, akkor a küldött email szinte biztosan a spam mappába fog érkezni a címzettnél. A feladó domain hitelesítését annak a domainnek kell biztosítania, ami a feladó email címben @ utáni részben található. A hitelesítéshez szükséges beállításokat a domain fenntartó, vagy maga a webáruház tulajdonosa tudja elvégezni. A feladó email cím domainje és a hitelesítést biztosító domainnek pontosan annak kell lennie, amelyik domainen a webáruház is megtalálható. Ennek biztosítását, megfelelő működését Felhasználó vállalja.
Ennek beállításához pontos utasítást ad Szolgáltató és azt az együttműködés megkezdésekor egy alkalommal le is ellenőriz, melyről visszajelzést ad Felhasználónak.
- Szerződő Felek közötti egyéb rendelkezések
8.1. Felhasználó a Szolgáltatás díjának kifizetésével, és a Szolgáltatás használatba vételével maradéktalanul elfogadja ezen ÁSZF rendelkezéseit, tartalmát.
8.2. Felhasználó kijelenti, hogy az M.I. online szoftver működési filozófiáját teljes körűen megértette, annak céljával minden tekintetben egyetért.
8.3. Felhasználó kijelenti, hogy az M.I. online szoftver által generált minden automatizmust megismerte, annak részleteit mind írásban, mind szóban Szolgáltató ismertette és annak következményeit érti, ezt kifejezetten kéri és a szoftver rendeltetésszerű működéséből fakadó teljes körű felelősségét vállalja.
8.4. Felhasználó a Szolgáltatás használatához köteles ezen ÁSZF 3. pontjában részletezett díjat határidőre megfizetni, és vállalja a díj nem fizetéséből adódó következményeket. A díj meg nem fizetéséből fakadó rendszerleállás következményeiért Szolgáltató semmilyen szinten nem vonható felelősségre.
8.5. Felhasználó vállalja, hogy a Szolgáltatás biztosításához teljes körű közreműködést, együttműködést biztosít Szolgáltató részére. Amennyiben a telepítésnél Szolgáltató nem kapja meg a szükséges információkat, technikai adatokat és esetleges hozzáféréseket 30 napon belül, úgy a telepítési folyamat meghiúsul. A már kiszámlázott telepítési díj ebben az esetben is megfizetendő, és a szolgáltatás elindításának elmaradása a Szolgáltatónak nem róható fel.
8.6. Felhasználó felelősséget vállal a M.I. online szoftverben létrehozott további Felhasználók mindennemű tevékenységéért. A további Felhasználói jogosultságokat Szolgáltató hozza létre Felhasználó írásbeli kérését követő 5 munkanapon belül.
8.7. Felhasználó kijelenti, hogy tudatában van az internetes tartalom megjelenítés szabályaival. Felhasználó kijelenti, hogy tudatában van az internetes levélküldés szabályaival. Felhasználó teljes
körű felelősséget vállal, a levélküldés és a megjelenítendő tartalomra vonatkozó törvényi előírások betartására, az ezek megsértéséből eredő károk viselésére.
8.8. Szolgáltató jogosult a Szolgáltatás részleges korlátozásra vagy teljes felfüggesztésére, amennyiben Felhasználó harmadik fél érdekeit vagy a vonatkozó hatályos jogszabályokat sérti.
8.9. Szolgáltató az M.I. online szoftver által kezelt adatokat kizárólag Felhasználó érdekében használja és tárolja. Azt Szolgáltató Felhasználó előzetes írásos engedélye nélkül nem kezeli, nem használja, nem elemzi és ezzel kapcsolatos semmilyen felelősséget nem vállal.
8.10. Felhasználó kijelenti, hogy az M.I. online szoftver telepítésének részét képező, Szolgáltató által elkészített és jóváhagyásra elküldött e-mailek tartalmát és minden beállítást teljeskörűen megismerte, és annak mind megjelenésével, mind tartalmával, mind működésével minden tekintetben egyetért és ezt kívánja. Felhasználó kijelenti, hogy az e-mailek jóváhagyásával visszaigazolja, hogy teljes körű
felelősséget vállal az e-mail tartalmáért, az automatizmusok működéséért és Szolgáltatót semminemű jogi következmény, felelősség nem terheli.
- Technikai feltételek
9.1. Az M.I. online szoftver, a Szolgáltatás használatához rendelkezni kell egy működő webáruházzal.
9.2. A Szolgáltatás Felhasználó webáruházából veszi át az adatokat, és azokat felhasználva üzemel.
9.3. A Szolgáltatás web alapú, Internet szolgáltatást igénylő szoftver Szolgáltatás, így a felhasználói felületre való belépéshez ezen feltételnek biztosítottnak kell lennie. A bejelentkezéshez Firefox, Google Chrome vagy Internet Explorer böngészők használata szükséges. A belépési adatok felhasználó név és jelszó páros, melyet Felhasználó egyedileg adhat meg. Egy belépési adattal, egy Felhasználó léphet be.
- Rendelkezésre állás, szoftverfrissítés, rendszer-karbantartás
10.1. Szolgáltató vállalja, a Szolgáltatás 0-24 órás szolgáltatási szintjét, évi 99%-os rendelkezésre állással. Szolgáltató kötelezi magát, hogy a Szolgáltatás bármely technikai, műszaki okból bekövetkező hibás működés, leállása esetére a hiba elhárítását annak észlelését követően haladéktalanul megkezdi, a hibát a hiba fellépésétől számított 72 órán belül elhárítja. Felhasználó a weboldal technikai, műszaki okból történő leállása miatt az adott időszakra írásban igényelheti, a részarányos Üzemeltetési Szolgáltatási díj következő havi Szolgáltatási díjból való jóváírását, de más kárenyhítésre nem jogosult.
10.2. Szolgáltató szoftverfrissítés, rendszerkarbantartás esetén Felhasználót előre tájékoztatja, az ezzel kapcsolatos esetleges rendszer leállást lehetőség szerint éjszakai órákra időzíti. Ezen leállások nem számítódnak bele a rendes üzemmenet során biztosított 99%-os rendelkezésre állásba.
10.3. Felhasználó mindig a nyilvánosan elérhető legújabb verziót használhatja, korábbi verzió használatára nincs mód.
- Adatmentés
A biztonsági adatmentés része a Szolgáltatásnak, ahol Szolgáltató az esetlegesen előforduló hardver hibák, és környezeti-katasztrófák okozta adatvesztés elkerülésére érdekében biztonsági adatmentést készít. A webkiszolgáló tükrözött, redundánsan tároló merevlemez megoldással és szünetmentes áramellátással rendelkezik. A webkiszolgálón tárolt összes adat napi rendszerességgel mentésre kerül, amely a Felhasználó adatbázisának egészét tartalmazza a Rendszer esetleges összeomlás utáni visszaállítására. A visszaállítás – amennyiben az nem a Felhasználónak felróható magatartásból származik – része a Szolgáltatásnak.
Szolgáltató vállalja ezen Szolgáltatás folyamatos biztosítását, de a Szolgáltatás biztosítás ellenére esetlegesen fellépő adatvesztésért felelősséget nem vállal.
- Titoktartás, Adatkezelés
12.1. Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy a jelen ÁSZF alapján vállalt Szolgáltatás kapcsán tudomására jutott információkat, adatokat üzleti titokként, bizalmasan kezeli, azt harmadik személyeknek – kivéve ez alól a hivatalos eljárás keretében eljáró hatóságokat – a Felhasználó előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül semmilyen formában nem adja ki, arról adatot nem szolgáltat. A Szolgáltatás során valamennyi adat üzleti titoknak minősül, felhasználása ezen ÁSZF-ben meghatározott módtól eltérően tilos. Ezen titoktartási kötelezettség a Szolgáltatás megszűnését követően is, korlátlan ideig fennáll.
12.2. A Felhasználó teljes körű felelősséggel tartozik jelszavával történő belépéséhez kötődő minden tevékenységéért. A Felhasználót jelszavának titokban tartásával kapcsolatosan teljes körű felelősség terheli. Szolgáltató a Felhasználó által önkéntes adatszolgáltatás keretében rendelkezésére bocsátott személyes adatait bizalmasan kezeli, kizárólag az egyes Felhasználók azonosításához, illetve a Szolgáltatás teljesítéséhez, a sikeres teljesítéshez szükséges mértékben és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. Törvény 13/A. §-ában meghatározottak szerint használja fel. A Felhasználó személyes adatainak jelen ÁSZF-ben meghatározott felhasználásához a Szolgáltatás használatával egyben hozzájárulását adja. Szolgáltató köteles a Felhasználó kérésére haladéktalanul törölni, az M.I. online szoftverben rögzített adatokat. A Szolgáltatás felmondását, megszűnését követően Szolgáltató az M.I. online szoftverben rögzített adatokat 30 napon túl automatikusan törli.
12.3. Szolgáltató, Felhasználó M.I. online szoftverben lévő adatait nem elemzi, semmilyen célra nem használja fel. Szolgáltatót semmilyen jogi következmény és felelősség nem terheli, Felhasználó M.I. online szoftverben lévő adatai kapcsán.
- Tilos a kéretlen levél küldése – SPAM elkerülése
A Szolgáltatás igénybevétele során tilos kéretlen leveleket küldeni az M.I. Online Szoftver-ből. Tilos a Szolgáltatás során olyan e-mail címre e-mailt küldeni, mely esetben Felhasználó nem rendelkezik a címzett fél írásbeli hozzájárulásával, a törvényi előírásoknak megfelelő belegyezésével.
Felhasználó mindent elkövet annak érdekében, hogy üzeneteire ne érkezzen spam bejelentés. Többek között alkalmazza az alábbi megoldásokat:
Amennyiben első reklámcélú üzenetét több hónappal a feliratkozás után küldi ki, előfordulhat, hogy a címzettek már nem emlékeznek arra, hogy hozzájárulást adtak a hírlevélre, és spam bejelentést tesznek. Ennek elkerülése érdekében hasonló esetben Felhasználó emlékezteti a címzetteket arra, hogy ki ő, és hogyan jutott hozzá az elérhetőségükhöz.
A rossz e-mail címekről visszapattanó levelek címzettjeit minden esetben az M.I. online szoftver felületén Felhasználó törli, hiszen a visszapattanó levelek magas aránya azt eredményezheti, hogy a címzettek internetszolgáltatói blokkolni kezdik a feladó címéről érkező összes levelet.
Felhasználó súlyos szerződésszegést követ el, ha a Szolgáltatás során kéretlen e-mailt küld. Szolgáltató ez esetben a Szolgáltatás azonnali felfüggesztését kezdeményezi és ebből fakadó károkért semmilyen felelősséget Szolgáltató nem vállal.
A törvényi szabályozás bizonyos esetekben engedi kéretlen e-mailek kiküldését, de Szolgáltató nem. Kéretlen e-mailnek számít minden, aminek a küldésére a címzett nem adott kifejezetten engedélyt. Amennyiben bizonyíthatóan Felhasználó szerződésszegése következtében (pl. kéretlen e-mailek küldése vagy Felhasználó saját listája karbantartásának elmulasztása) a Szolgáltató bármely szervere spam listára kerülne, akkor a Szolgáltató jogosult az ezzel kapcsolatban felmerült összes költségét - kiemelten a spam listáról való eltávolítás munkadíja - kiszámlázni Felhasználónak.
- Tiltott tartalom
A Szolgáltatás használata során az alábbi tartalmak tiltottak:
- Pornográf vagy szexuális tartalmú
- Prostitúciót hirdet
- Illegális tevékenységre biztat
- Illegális termékeket vagy szolgáltatásokat hirdet
- Sérti mások személyét, jogait vagy vallási meggyőződését
- A jó ízlést sértő, trágár kifejezéseket tartalmaz
- A szerzői jog, szabadalom, védjegy, üzleti titok vagy szellemi tulajdon jogának megsértését valósítja meg
- Gyógyszerészeti készítményeket hirdet
- MLM tevékenységre biztat
- Szerencsejátékokat hirdet
- Adóságrendező hitelt vagy kölcsönt hirdet
- Gyors pénzszerzésre alkalmas tevékenységet hirdet
- Vis maior
Vis maiornak minősül minden olyan rendkívüli, a Szolgáltatás igénybevételét követően, annak teljesítését lehetetlenné tevő esemény, amelyet Szolgáltató és Felhasználó nem láthattak előre, és nem háríthattak el, és amely nem vezethető vissza egyik fél felróható magatartására sem. Ilyen események lehetnek különösen: szükségállapot, sztrájk, háború, forradalom, terrorista cselekmények, természeti katasztrófa, tűzvész, árvíz, járvány, karantén korlátozások, szállítási embargó stb. Vis maior esetén mind Szolgáltató, mind Felhasználó mentesül ezen ÁSZF-ben részletezett Szolgáltatás teljesítésének és igénybevételének kötelezettsége alól.
- Szolgáltatás lemondása, a szerződés felmondása, a Szolgáltatás szüneteltetése
16.1. A Szolgáltatás az M.I. online szoftver üzembe-helyezése napján kerül biztosításra. A jelen megállapodás a Felek általi aláírás időpontjától kezdődően határozatlan időtartamra jön létre, amelyet Felhasználó jogosult írásban, vagy email formájában (a help@miclub.hu címre jelezve) a rendszer üzemeltetésének havonta esedékes forduló napján, rendes felmondással megszüntetni 30 napos felmondási idővel.
Felek megállapodnak, hogy amennyiben Felhasználó nem a fordulónapon jelzi a szerződés megszüntetési szándékát, úgy az automatikusan a következő fordulónapon (számlázási periódus első napján) lép életbe és a 30 napos felmondási idő innen számítódik.
Szolgáltató vállalja, hogy az ő részéről 2 éven belül a szerződést csak abban az esetben mondhatja fel rendes felmondással, ha Felhasználó a 2.2. pontban foglaltak értelmében súlyosan szerződést szeg, illetve a szerződésben foglalt díjfizetési kötelezettségének 8 napon túl sem tesz eleget és ennek kapcsán Szolgáltató minimum 3 alkalommal ezen szerződésben szereplő pénzügyi kapcsolattartónak, vagy/és ügyvezetői kapcsolattartónak az ebben a szerződésben megadott email címére küldött levélben ezt jelezte.
Amennyiben Szolgáltató 2 éven belül kívánja felmondani a szerződést, akkor a telepítési díj visszatérítésére kötelezett, de ezen túl semmilyen módon nem kötelezhető egyéb költségek, üzleti veszteség, vagy más kár megtérítésére.
2 éven túl Szolgáltató - Felhasználóhoz hasonlóan - jogosult a szerződést rendes felmondás keretében 30 napos felmondási idővel felmondani.
Szolgáltató azonnali felmondással élhet:
- ha Felhasználónak 30 napon túli Szolgáltatási díj tartozása van
- 30 napon túli vis maior esetén
- ezen ÁSZF, illetve a szerződés rendelkezéseinek Felhasználó általi súlyos megszegése esetén
Az M.I. online szoftver-ben tárolt adatokat a Szolgáltatás megszűnésekor Szolgáltató biztosítja Felhasználó részére. A Szolgáltatás megszűnését követően Szolgáltató 30 napig őrzi Felhasználó adatait, ezen túl Felhasználó M.I. online szoftver által tárolt adatait törli.
16.2. Szolgáltatás szüneteltetésére nincs mód. Amennyiben Felhasználó rendszere bármilyen oknál fogva törlésre kerül és Felhasználó újra szeretné az M.I. email marketinget automatizáló rendszerét használni, úgy azt újra telepíteni kell.
- Egyéb rendelkezés
Szolgáltató fenntartja a jogot, a Szolgáltatás visszautasítására, amennyiben Felhasználó olyan termékeket vagy szolgáltatásokat népszerűsít, értékesít, reklámoz, amelyet a Szolgáltató saját belátása szerint, erkölcsi, etikai vagy egyéb megfontolásból nem kíván támogatni, vagy ha Felhasználó olyan módon működteti a vállalkozását vagy olyan, a Szolgáltató számára elfogadhatatlan dolgokat tesz vagy hirdet (pl. illegális tevékenységek folytatása vagy támogatása, szerzői jogvédelem alatt álló művek illegális másolása és/vagy terjesztése, vallási, etnikai gyűlölet szítása stb.) hogy emiatt Szolgáltató nem kíván Felhasználóval üzleti kapcsolatot fenntartani, akkor Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy megszüntesse a Szolgáltatást.
Felhasználó panaszával a help@miclub.hu e-mail címen élhet.
Felek rögzítik, hogy az egymáshoz intézett elektronikus levelezést bizonyító erejűnek ismerik el.
Szolgáltató és Felhasználó vállalja, hogy mindent elkövet annak érdekében, hogy közvetlen egyeztetés útján rendezzen minden olyan nézeteltérést vagy vitát, mely közöttük jelen Szolgáltatás keretében merült fel.
Amennyiben Felhasználó és Szolgáltató, az említett közvetlen egyeztetés, tárgyalás során nem tudják megoldani a Szolgáltatás kapcsán keletkezett jogvitájukat, úgy a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság, törvényszék előtt rendezik vitáikat.
Felhasználó kijelenti, hogy jelen ÁSZF teljes tartalmát megértette, elfogadja és annak tartalmával teljes egészében egyetért.
Felhasználó kijelenti, hogy jelent ÁSZF-ben olyan szó, vagy kifejezés nem volt a számára, aminek jelentésével ne volna teljes mértékben tisztában.
A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a mindenkor hatályos jogszabályi rendelkezések, így különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a gazdasági reklámtevékenységről szóló 2008. évi XLVIII. törvény és az elektronikus kereskedelemi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései irányadóak.
2030, Érd, Esztergályos utca 57.
info@miclub.hu